Istoric Paneuro International

S.C. Paneuro International SRL isi porneste activitatea ca componenta a Grupului Paneuro, societatea fiind infiintata in anul 1994 sub denumirea de Talida Trade.

Din momentul infiintarii, firma parcuge 3 etape de dezvoltare:

  1. Pina in luna Martie al anului 1999 firma creste sub umbrela dezvoltarii activitatii de import piese auto si utilaje service.

  2. Aprilie 1999 marcheaza un punct de cotitura pentru firma. Decizia grupului mama de a desfiinta activitea de import piese auto are ca efect restructurearea in masa in 6 centre de profit:

    • activitatea de vinzari utilaje service;
    • activitatea de vinzari autovehicule marca Mercedes si service auto;
    • activitatea de vinzari autovehicule marca Citroen;
    • activitatea de transport intern si international;
    • activitatea de constructii civile;
    • atelierul de remaniat motoare auto.

    Activitatea a fost desfasurata in contextul acestei structuri organizatorice pina in anul 2000, cind are loc procesul de divizare al firmei SC Paneuro International SRL, prin transformarea celor 6 centre de profit existente in societati comerciale cu personalitate juridica distincta, astfel:

    SC MUSS SRL – activitatea de vânzari utilaje service
    SC ALIAT SRL– activitatea de vânzari autovehicule marca Mercedes si service auto
    SC ATU SRL– activitatea de vânzari autovehicule marca Citroen
    SC Paneuro Trading SRL– activitatea de import de piese si accesorii auto
    SC Novator SRL– activitatea de constructii civile
    SC ARMA SRL – atelier de remaniat motoare auto

  3. Incepand cu anul 2000, fiecare firma din cele 6 existente isi desfasoara activitatea in mod independent, avind posibilitatea sa-si dezvolte activitatea in conditii de maxima eficienta. Una din aceste firme pastreaza in continuare denumirea firmei mama, avind ca obiect de activitate transportul intern si international.
    Dezvoltarea in timp a activitatii celor 11 firme din cadrul Grupului Paneuro, a impus dezvoltarea activitatii de transport prin cele doua segmente – transport international si transport intern.

    Din scurtul istoric al Grupului Paneuro, se poate constata ca, an de an, paleta produselor si a activitatilor s-a extins, ca firmele noi sau centrele de profit au fost infiintate pornind de la criterii de necesitate – datorate sustinerii Grupului in ansamblul sau – sau de oportunitate, afaceri noi, fezabile, fiind atrase in Grup.

    Credem ca se pot desprinde, din cele prezentate, trei elemente definitorii ale firmei Paneuro International:

    • existenta intr-un mediu economic in formare si nu intotdeauna stabil demonstreaza vointa si implicarea actionarilor.
    • continuitatea pe parcursul a 12 ani demonstreaza hotararea de a rezista si de a mentine participarea efectiva in toate aceste activitati a actionarilor.
    • evolutia permanenta demonstreaza dorinta de progres, dezvoltare, profesionalismul tuturor celor care sunt implicati, indiferent la ce nivel, ca angajati ai grupului.
Ukas certified